So-Me

SYNLIGHED · SOME

Vi scroller os igennemsnit 300 meter billeder og tekst, på de sociale platforme om dagen!

Så hvis ikke du skiller dig ud fra mængden, drukner dit budskab. Det er ganske enkelt.

Derfor er fokus på indholdet og kvaliteten af det, nøglen til at vi stopper op og bliver på dit opslag de få sekunder ekstra der i sidste ende gør forskellen og giver dig et salg.


Flere og flere mindre virksomehder bruger Instagram til at formidle deres ydelser. Det er en nem og enkel platform til at skabe et personligt forankret kendskab til deres virksomhed. Vi hjælper dem med strategi, kundesegmentering, analyse, foto og copywriting, som en samlet pakke.

"Street Wear med holdning"


- Med neutral's rene og bæredygtige tøj, er der skabt en serie street wear, hvor holdningen stikker frem for alt!

Udover at være absolut mest mulig skånsom for miljøet, går overskudet fra salget til Børnecancerfonden. 

"En dag i haven kan så meget mere end du tror"


- Haven Rundt for Børnecancerfonden havde brug for at udbrede deres budskab i den gode sags tjeneste.

De havde konceptet klar;

"at gå 12 timer i en have og rejse penge til Børnecancerfonden"

Vi lavede en strategi med et kalrt budskab og et rent formsprog.

"Sammen til Paris, for børn med kritisk sygdom" 


- Hvert år cykler de seje "rynker" til Paris som afslutning på et helt år med indsamling til Børnecancerfonden.

Team Trekanten i Jylland, fik hjkælp til billeder og tekster på Instagram og Facebook.

"Hudklinik med en skarp profil"


- Beauty Cell ønskede foto samt CopyWrite til deres SoMe arbejde. De ønskede et udtryk der kunne afspejle kvaliteten fra deres produkter i butikken, på deres digitale platforme.Vi hjalp med indretning og afspejle brugerrejsen i gennem butikken og deres digitale univers.

COPYRIGHT © ALLE RETTIGHEDER FORBEHOLDES